Kalendarium

Sobota, 2024-04-20

Imieniny: Agnieszki, Amalii

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 728188
  • Do końca roku: 255 dni
  • Do wakacji: 62 dni

Kartka z kalendarza

Deklaracja dostępności

Przedszkole Miejskie nr 5 w Kole im. Gromadka Misia Uszatka w Kole zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej pm5kolo.szkolnastrona.pl.

Data publikacji strony internetowej: 22102016.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-04-04.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Deklarację sporządzono dnia: 2024-04-04.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Badanie dostępności zostało przeprowadzone przez: Stary Rynek

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Kozajda, e-mail: pm5uszatek@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 632720350. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Informacje dodatkowe

PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA 2024/2025

 

Na podstawie art. 14 pkt. 5 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2020 r. o zapewnieniu dostępności ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696 z późn. Zm.) przyjmuje się: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

L.P

Zakres działalności

Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy

Sposób realizacji

Termin

1.

Sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Osoba wyznaczona przez Dyrektora

Opracowanie planu działania , przekazanie do zatwierdzenia przez Dyrektora placówki i podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej przedszkola

2024-2025

2.

Monitorowanie działalności placówki w zakresie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Osoba Wyznaczona przez Dyrektora

Współpraca z koordynatorem ds. dostępności

Cały okres

3

Dokonanie analizy pod kątem dostosowania placówki minimalnych wymagań dotyczących dostępności

Osoba wyznaczona przez Dyrektora

Uzyskanie informacji ze wskazaniem na wymagania w wymiarze architektonicznym, cyfrowym, komunikacyjnym wynikające z zapisów art. 7 ustawy

2024-2025

4

Dokonanie analizy w zakresie dostępności alternatywnej w przypadku braku zapewnienia dostępności dla osób za szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne i prawne

Osoba wyznaczona przez Dyrektora

Uzyskanie informacji ze wskazaniem na wymagania o charakterze zapewniającym wsparcie np. pracownika , wolontariusza lub innej osoby, wynikające z zapisów art. 7 ustawy

2024-2025

5

Analiza danych do raportu i planu

Osoba wyznaczona przez Dyrektora

Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych, istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia tych wad.

2024-2025